2009. december 24., csütörtök

8.fejezet Vallomások


8.fejezet Vallomasok
Másnap reggel mikor felébredtem egy kicsit fájt a fejem.

Na meg éhes voltam.

Senkisem tudja de vért is kell fogyasztanom.A hentesnél mindig veszek.

Nem kérdez semmit.Addig jó.
Lehet hogy tegnap többet ittam a kelleténél.

Az elején undorito volt.

Ugy kezdődőtt az egész hogy ettem és kihánytam a baba nem fogadta el az emberi kaját.Aztán eszembe jutott a vér.Ittam egy kicsit,majd ettem.És sikerült,mivel nem hánytam ki.
MEgcsörrent a mobilom.

-Hállo!-szólok bele.
-Bella!-szólt bele egy rekedt hank.-Jessicka vagyok.Megfáztam.

Igy már érthető volt miért ilyen a hangja.
-Ezekszerint nem jössz moziba?

-NEm hiszem!-mondta.-Sajnálom.

-Jobbulást!
-Kösszike.Szia.
-Szia.
Majd leraktam a telefont.
Szegény Jess.Nem rég szekitott Mikeval.Most meg amikor egy moziba mennek.... volna...nem is rám tartozik.
Akkor Jake,Mike, Eric, Angéla és én.
Majdn megcsörren a telefon ...csak egy esemes ....Erictől.
-Sajnálom de nem tudunk menni moziba.Angéla beteg lett elkapta Jesstől...és én vigyázok rá!
Bocsi!Majd bepotoljuk.
Jess.....na minde1.
Akkor Jake....Mike...és...Én.
Meg a kicsim.Majd a hasamra kaptam a kezem.
Szeretem...és érzem hogy Ő is engem.
Rugot eggyet ,mindig olyan jó érzés amikor rugdos.
+
+
+
Már a mozi elött áltam és vártam.MAjd elösször Mike jelent meg.
-Huuuh Bella de nagy a hasad.
-Jah...-mormoltam.
-Mikorra várhato?
-Május..közepe.-mondtam.
-Szegény Cullen!-mondta.Arcom láttán hozzá tette.-Már mint...hogy itt hagyott egy ilyen nőtt.-mosolyog rám.
Kár?Kár lenne?

Én azt a férfit még mindig szeretem....és ez igy is marad.
Ha engem elis veszitett ...de ha most vissza jönne s akarna....megkapna.
Fancsalin elmosolyodtam..
-Fijjú vagy...kislány?-kérdezi.
-Passz!-suttogtam.-Az orvos nem tudja...
-De szerintem Cullenhez egy lányt képzelek el....talán mert ha van  egy Edward kell egy ....
-Renesmee.-suttogtam.
-Ha ezt találtad ki.-mosolyodott el Mike.
Nagyon kedves.Igaz barát.
-Én a barátod akarok lenni Bella....-suttogta.-Mármint amikor a Cullen elment...rád akartam..mozdulni.-vallota be.-De én most...csak egy jó haverod szeretnék lenni.
-Az vagy Mike.-suttogtam.
Ezt egy valomás félének fogtam fel ..és nagyon is jól esett.
MAjd megöleltem.Éreztem ahogy keze a hasamra telepedik.
Az én kis szörnyetegem pont most rug.
-Hhhh.-adta ki Mike szájából.
-Látod Ő is szeret!-mondtam.
.Ő most rugott ...igaz?-kérdezi.
-Igen..
-Bells!-halottam Jakeet ahogy a nevemen szólit.
Mosollyal az arcán közeledik.
Mikor beért egy nagy öleléssel jutalmazott.
-Szia Jake !-mondtam amikor elváltunk.
-Már rég találkoztunk.!
-Igazából tegnep elött!-mondtam mosolyogva.-DE mindegy.
-Az!
-Na bemegyünk?-kérdezi Mike.
-Aha!-mondjuk egyszerre Jakkel.
-Mit is nézünk Bella?-kérdezi Mike.
-Valami fegyveres filmet.....Pofonok?
Mike elkerekedett szemekkel néz.A feje is mindha elkezdene förösödni.
-Remek!-szólal meg végül.

Amikor a film elkezdödik Mike morog valami olyat hogy kibirom...
A film tipikus ocsmányság volt.De legalább leköti a figyelememet.
Lövöldözés és még több lövöldözés.
Ez egy férfiről szolt aki elhaggya a barátnőjét mert nem akarja veszélybe sodorni.A csaj teherbe esik.Pesze akkora letergiába nem esik amibe én...de sajnálom.Lehet hogy egy romantikus film jobb lett volna.

Én a két fiú közé ultem.Amikor lenéztem mindkettőjuk keze ugy volt hogyha megijedek akkor csak megfogom és kész.
Erre csak egy fintor jutott.
A film egyre jobban hasolitott az én letargikus életemhez.
Mike elkezdett melletem ficánkolni.
Épp egy olyan jelenetnél tartottunk ahol a pasi szitává lő egy már allaból halott pasast.Szó mi szó megmozgatta a gyomrom.Bár lehet hogy csak a kicsi volt.
-Ki kell menem.!-szólalt meg végül Mike.
Ki gondolta hogy nem birja az ilyen filmeket.
Szó szerint rohant ki a vetitő teremből.
Jake még élvezte a filmet.Szóval nem szoltam neki hogy mennünk kéne.
Mike biztos kiokádta magát.
Együtt érzek vele.Az elő két honapban én 1 óránként jártam a vécére delhet hogy fél óránként.
-Menjünk nehogy le huzza magát a WC-n.-fettetem fel.Egy ujjabb ocsmányjelenetnél.
-Kár!-mondta.-Az én gyomrom még birta volna.-mosolyodott el.
Feláltunk és kisétáltunk.
-Nem tudtam hogy a nagyok eggyire nem birják az ilyen filmeket!-mondta.-Mennyi idős is?
-18 ha nem több.-mosolyogtam rá.
Ez a helyzet télleg nagyon vicces volt.
-Gyere üljünk le.-vettete fel.
Leültünk a lépcsöre.
-Tudod....-kezte.-Be kell valjak valamit.
Megrémültem.
Talán anyának igaza volt?Belémzúgot?Nem akarom megbántani.Soha nem lennék képes...
Megfogtam a hasam.
Egyetlen egy férfi van az életemben ha szeret ha nem!CSak egy.
-Ne kérlek!-kérleltem.
Szomuróan csillogtam barna szemei.
-Bella én soha de soha nem bántanálak.!-mondta.-ez valahol nagyon jól esett.Hittem neki.Ujra tudtam hinni.
-Amit Ő tett az megbocsáthatatlan.-suttogta.
-Jake...-suttogta.
-Cssuuu!Ha szeretet volna nem hagyot volna el!
-Tudom!-suttogtam.A sirás szélén voltam.
Jake ajka közeledni kezdett az enyém felé.Én csak elforditottam a fejem.
Ő jelentöségteljesen vette az adást.

Gyorsan vissza fordultam hogy megmagyarázhassam.Megbántani soha sem akartam.
-Jake...-suttogtam.
-Bella...én addig várok amig ohajtod!Ha kell örökre várni fogok.....De azt már mint mondtam bántani soha sem foglak!
-Szeretlek Jake!-suttogtam.-Te vagy a legjobb barát.-Majd rádöltem a válára.
-Én is Bells!-suttogta.-És te is nekem!
Nem tudom meddig voltunk ott de a melegség ami a testéből áradt az olyan jó volt.
mindha egy vulkán mellet álnék.Vagy akár benne.
Akarom Őt ugy szeretni mint egy szerelmes lány.De nem megy.a szívem már másé.
Azt is tudom hogy most megbántottam.De mit tettem volna?Engedtem volna hogy megcsókoljon.?Azt soha nem bocsátottam volna meg magamnak.Két ok miatt.
Egyik:Ha megcsókoltam volna ...az az egész csak hazugság lett volna olyan dolog amit nem akarnák megtenni csak az Ő kedvéért az meg nem igazán lenne fair.
Kettő:Árulást követtem volna el.Magam és Ő ellene.
Ezzel azt a szerelmet árultam volna el...
Tulajdon képpen mit vagy kit árultam volna el?Csak saját magamat.Edwardot soha.
-Huhhh!-halottam meg valakit mellettünk.
Egyből felnéztem Mike elvörösödött fejjel minket nézet.
-Tudjátok már othon is rosszul volta.-mentegetözött.
Jake egyből felált vele szenben.
-Ne vigyelek korházba?-kérdezi idegesen.
-Nem szroulok rá!-mondta Mike cseppet sem kedvesen.
-Nem sokár rá szorulsz!-mondt idegesen Jake felemelve jobb kezét.
Egyből feláltam és kettőjük közé áltam.Megérintettem Jake felső testét.Ami most sokkal jobban éget mint az elöbb.
-Jake jól vagy?-kérdezem aggodva.-Olyan forró vagy.
Mélyen beszivja a levgöt majd kifujja.
-Remekül.!-morogta.-Nekem mennem kell.
És elidult az ellenkező irányba.
-Jake várj!-szóltam utána de már sehol sem volt.
-Azt hiszem az indián barátodnak kéne korházba mennie.-mondta nem kis gunnyal Mike.
Legszivessebben pofán vágta volna de tudtam hogy az én hibám Jake indulata.
Ha nem utasitom vissza akkor most is itt lenne talán bóldog is lenne.De nem voltam képes most sem máskor.
-Akkor....-kezte Mike.-Én mentem.
-Jó-mondtam.
-Ne...vigyelek...
-Nem kell köszönöm.-mondtm egy kicsit szebb hangban.-Kocsival vagyok.Kösz!
-Akkor szia.-köszönt el egy öleléssel.
Szia!-szóltam utána.
Remélem Jakenek semmi baja.Amint haza értem felhivom.
Beszáltam a kocsiba és hazáig megsem áltam.
Otthon befaltam a vagyorát és lefekvés elött ittam egy egy kis vért.
Ami mellesleg undorito volt.az ize az illata.De persze befogtam az orrom.
Majd mélyen elaludtam.
Megint Edwardról álmodtam.Azt jött a három vámpír ami miatt mindig fájdalom járja át a szívem.
Mert széttépik Őt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése