2009. december 22., kedd

1.fejezet Érzelmek hullámában

Figyelmeztetés!De lehet hogy nem is érdekel titeket!
16 éven aluliak ne olvassák!
Olvashatják 16 év allatt is de nem ajánlott!

1.fejezet Érzelem hullámában

Ma van életem legrosszabb napja.A fiút akit szeretek 1 évvel fiatalabb nálam.
Mert ugyebár Ő ,,Sohasem Öregszik" hisz ezen van a hangsúly, nem?Hiszen Ő egy vámpír.
Én is az szeretnék lenni , de Edward szavaival élve ,, Nem vehetem el a lelked, túl jó hogy elvegyem"-mondta.Mindig mikor felhozom a vámpírráváltoztatos témát ezt mondja.
Régebben nem zavart hogy öregszem!Igazság szerint túl akartam lenni ezen a tinédzser korszakon.De mióta ismerem minden nap félek az öregedéstől!
Ma van a 18-dík szülinapom!
Még ezen is túl kell lennem.
Felkeltem az ágyból ,elintéztem az ,,Emberi teendőimet" majd átöltöztem.
Lementem reggelit készíteni Charlinak.
Mivel ma korábban keltem a kelleténél felporszivoztam a nappaliban és elmosogadtam.
Már hallottam hogy Charli közeledig a lépcsőn.
-Pont időben kész a reggelid.-szoltam.Majd hozzáttem -Jó reggelt apa.
-Jó reggelt Bells.
Két ajándék dobozzal a kezében jött hozzám.
-Boldog szülinapot Bells!-Mondta majd egy puszit nyomot a homlokomra.
-O....köszi!-kicsit tétován de átvettem az ajándékot.
-Anyádtol fénykép tokot tőlem meg fényképezőt kapsz!-mondta mosolyogva.
-Tényleg kösz.
-Ma az iskolában készíts képeket az osztály társaidról meg a Cullenekről.Anyád majd ellenőrzi! -mondta.Az utolsó mondatot inkább figyelmeztetöen.
Leültünk reggelezni.Charli pritost tolyással én pedig zappehejt ettem.
Miután apa befejezte elköszönt és elmet.Mig én gondolkoztam.
1 évvel öregebb!Ő mag 1 évvel fatalabb!
-Aj-mormoltam.
Persze Edwardékat külön megkértem hogy semmi ajándék de mégis féltem.Ma nem jön értem.
Megkértem hogy ma ne.Miután befejeztem én is a reggelit elindultam a kocsim felé.
Szeptember van!
Szép időnek kéne lennie mégis esős idő van.Őrültem is meg nem is!
Hisz ma biztos jön Edward suliba.De magát az esőt rühellem!
Nem számit.
Még a gondolataimba mélyedtem már a sulinál is voltam.
Leálitottam a motort majd kiszálltam.
Edwárd már közeledet felém.Azzal a féloldalas mosolyával amit annyira szeretek.
Fehér polot ami tökéletes izmaira simult.Kis szürke mellényt rajta.Frmert és sportcipőt.
Olyan tökéletes hogy megint elámultam.
-Ne csinéld kérlek!-mondtam még mindig kábultan.
-Mit?-kérdezi.Arcán egy csipészi mosolyal.
-Elkábitasz!-mondtam dühösen.
-Nem tehetek róla vámpír vagyok.-mosdta még mindig csipészien.Közelebb jött olyan közel hogy éreztem hideg lehelletét az arcomon.-Boldog szülinapot!-suttogta.Majd ajkait az ajkamra tapasztotta.Lassan de méis szenvesélyesen csókolt.Hideg teste most túz forronak túnk.Ajkai égeték a számat.Majd mikor már túl léptuk a határt elengedett és mindketten kapkodtunk a levegő után.

Én többet akartam!Őt .Testileg.
-Akarlak-suttogtam sovárgó hangon.
-Mi?Én is.....Várjunk csk...te...te arra gondolsz?-kérdezi még mindig levegőért kapkodva.
-Te nem?-kérdeztem.Hisz én akarom!Hiszek benne.Hiszek abban hogy megtudná álni.
-De.-mondta megtört hangon.-Nagyon is!-erre nagyon megörültem mert észrevehette rajtam hogy örülök.Arca komolyá vált.-De nem lehet!Nem bánthat...
Nem engedtem hogy végig mondja.Ajkaim már ott voltak az övén.Hezitált de a végén vissza csókolt.Megint csak forroság.A vágyaim felizottak.Kivántam Őt!Nagyon kivántam.
Kezem már kocós hájába túrva huztam magamhoz.
Át dugtam a nyelvem a szájába.Ő is ugyan ezt tette.Nyelveink vad táncba keztek.Igy még soha sem csókolt.
Eccere vettetünk véget a csóknak.Levegött kellett vennem.
-Jacob..keres.-sutogta.-Majd később megbeszéljük!És amugy is nem pont itt a suli környékén kéne ilyen intenziven csókolozni!...Mindenki minket néz!-mondta.
Felnéztem és igaza volt.Elvörösöttem.Majd megláttam Jacobot felém sétált.
-Ugy szeretem mikor elpirulsz!-mondta Edward-Hagylak beszélni titeket!Kiváncsi vagyok valamire!-mondta.
Én már indultam is Jacob felé.Olyan nagyon megváltozott.
Már semmi sem látcott a gyerekes kis vonásai.Igazán helyes lett.
Fekete poloja volt és farmert viselt.Hosszú haja ami mindig a levegöben szálingozott most konyban volt.Mosolya csodálatos volt.Miket beszélek....
-Jake hát te?-kérdezem.

-Bella neked is szia.-mondta.Elpirultam.




-Bicsi!-mondom-Szia.



-Szülinapod volt nem?-Kérdezi.Hát persze.Charli bisztos közölte Billynek.Ő meg Jakenek.



-Igen.-montam.



-Akkor Boldog szülinapot.-mondta majd felmutatott egy talizmán félét.



Áttvettem majd jól megnéztem.Mi ez?De nem számit!Jake a barátom nemlehetek udveriatlan.



Közelebbhajolt majd megpuszilta az arcom.Egy pilanatig azt hittem szájra puszit akkar vagy....csókot.De nem !Megnyugodtam!



-Köszönöm!Megigérem kirakom az ágyamra!



-Ez egy talizmán féle!Megvéd!Mindentől!-Mondta.-De nekem most mennem kell!Nehogy többet kések!Viszlát később Bella!



-Szia!És mégegyszer köszönöm!-mondtam.



-Még egyszer szivesen Bella!-mondta majd felszált a motorjára.Integettet majd ment.



Jacob elment és és visszafordultam Edwardhoz aki elgondolkodott képet vágot.



-Edward....-Keztem.De félbeszakitott.



-Gondolkoztam!És..-itt szünetet tartott.-Elfogadsz tölem két anyándékot?



Mi?Ezen gondolkozott?Azt hittem az a sex dolgon gondolkozott.De nem.Annyira dühös vagyok!



-Nem!-mondtam dühösen.



-Nem is érdekel mit kapnál?Mert bisztos...belemennél!-mondta komolyan.A szeme szómoruan csilogott.



-De...érdekel!Ne...néz ilyen...szomúruan kérlek!-modtam suttogva.



-Jó-majd belenyult a zsebébe és elövett egy MP4-et.Jaj mibe mentem bele.



Rám mosolygot.Én is megröltettem!-Ezen az MP4-en rajta van az altatod meg Esme kedvenc zongora száma.Meg eféle zongora szóloim!ez egy mappában!A többi megvan nevezve!Mózart!



Delusi!Ezek is külön mappában.-mondta én meg meghatodtam.-Gondoltam ugysem engednéd hogy zongorát vegyel!-mosolyodott el csibészen.



-Eltaláltad!-mondtam.-Mi a másik dolog?-kérdeztem.



Hezitált.Vajon mi lehet az?Lenézett a foldre.Igy áltunk ott legalább 1 percig.Mindjárt becsöngetnek.Ahoz képest hogy korábban jöttem nem nagyon fog látcani.



Felnézet majd beszélni kezdett:



-Én...én...Bella a sex dologról van szó.-ilyenkor figyelnem kell rá mert csak jönnek bellöle a szavak-Szűlinapod alkalmából most az 1-szer halod most az 1-szer!



-Igen.-mondtam.



-Én a tied leszek ...Te...az egyém.De az én tempom szerint.És szólj ha fájdalmat okozok !Halod?-bólintottam-És még ma!Szerencse hogy tegnap éjszaka vadásztam!-mosolyodott el csipészien.-Na?Kell az ajándékom? -kérdezte.



-Még kérded?Hát persze!De most mennünk kell órára!-Mald kikvettem az MP4-et a kezéből.Kézenfogva mentünk Órára.A tanár hála még nem jött be.



Most ép a Romeó és Julia a téma.Film vetités lesz.



Néhány perc mulva bejött a tanár és bekészitette a videot beszélt valamit de nem érdekel.Edward igérete midenél fontossab volt már nem tudom kivárni.



-Bella!-szolalt meg melletem Edward.Majd egy levelet tolt nekem oda.Amiben ez ált:



Bella ,emlékszel tavaly mikor az a szadista James ellen harcoltunk és azt hittem elbeszitelek?



Jól elolvastam majd válaszoltam:



Igen!De ez most hogy jön ide?



Vissza toltam!Egy másodperc sem telt el amikor irni kezdet,majd át atta.



Mert már gondoltam arra hogy elmegyek a Voltorihoz.Akkor téleg azt hittem hogy elveszitelek!Miekött még megkérdeznét ki az a Voltori,válaszolok.Ők a törvény!Ők a vámpírok törvényinek megalkotoi!Nekünk egyetlen törvényünk van!Nem árulhatjuk el a kilétünket az emberekbek!De nem ez a lényeg!Ha valaki megakar halni elmegy Olaszországba felkeresni őket .Ha felidegesitjük őket akkor végünk! Aki nem akar meghalni nem tühiti fel őket!



Másodjára olvasom de nem értem!Edward miért akarna meghalni?



Mért akarnál meghalni?



Átadtam.Majd belenéztem Edward mézszemében.Majd azt suttogta:



-Mert eszem ágában sincs nélüled élni!-Mondta.Arca komoly volt.Hittem neki.



Vége volt az órának.Kibirtama másik három órát.Tesi,Földrajz,spanyol. Eljött az ebéd.Helyet foglaltam Alice és Edward között.Azon töprengtem modt vagy holnap fényképezzek?Inkább holnap.



Alice felém fordült maj igy szólt:



-Ma,este,buli,nálunk.A te szűlinapi bulid!-mondta.



-Alice...-keztem.De közbe vágot.



-Kérlek olyan régen ünnepeltük szülinapot!Azt hiszem 1956-ban Emmet szülinapját.Igaz?-nézet Edwardra.Ő bolintott.-Na látod?Kérlek!Mindenféleképpen igent kell mondanod,mert már készen vagyunk mindennel!



-Hát nem siettes el a dolgot.-morgok mellette.



-Hát nem !-ismétli.



-Rendben.-mondom nem kis unalommal a hangomban.



-Kössz!-modta.Felált az asztalről megpuszilta az arom és elviharzott.



Edwardhoz furdultam és igy szól:-Nem bántsd meg nagyon bele élte magát!És mindenki más is!Mág Rose is.



Rose is?Na ez valami!



-Nem ált szándékomban!-mondtam majd elbiharoztunk kéz a kézben bioszra.



Alidg vártam hogy vége legyenek az órának!Ez egész életem legjobb szülinapja!Életem szerelem és én ma egyéváunk!Utána jön a ,,Buli".Megigértem hogy tendes leszek és nem bántok meg senkit.Ha nem igértem volna se bántanák meg senkit!



Épp indultam a kocsim felé mikor Edward hideg karja a derekap köré csavarodott.



-Szerelmem.-szolitott meg.-Nálad találkozunk a kocsit haza viszem és futok is hozzád.Szó szerint futok.-elmosolyodtam.Megfordultam maj megcsókolt.



A kocsiban haza felé csak a mai délutánra gondolta.Hiszen én még csak most csinálom elöször!Biosz orán vettük hogy legelösször vérezni szoktunk mi lányok.Vajon Edward hogy fogja birni?Én nem félek, Őt féltem.De erre azt mondanám most vagy soha nem?



Mire hazaértem Charli még nem volt otthon.Összedobtam egy kis vacsit majd megirtam a házit.



Hol lehet már Edward?Azt mondta siet.



Nem tudtam sokáig gondolkozni mert Charli ép most lépet be.Negy meglepetésemre Jacobbal az oldalán.



-Bells.Jacob ma nálunk vendégeskedik.-mondta apa.Jacobb arcán hatalmas vigyor volt.



-Apa én...ma Edwardal leszek.És...én sajnálom Jake.-Ezt már inkább Jakenak szántam.



-Semmi Bells attól még maradok.Apámnak dolga akadt én meg átjöttem.Igazából szivesen lettem volna veled de mindegy majd mákor.



-Edwardal hogy?Átmész hozzá?-bólintottam.-Jó rendben.Gyere Jake Tv-ni.



-Szia Bells.-köszönt el Jake.Intentem majd felmentem.



Dühös voltam mert nem jött még Edward.Mikor beléptem a szóbámba és beszukta az ajtot egy hideg kéz ölelt magéhoz.



-Bella.-suttogta.-Bocs a késésért de Esme nem nagyon engedett.Tudod a buli.



-Jah.Mondtam már hogy szeretlek és hogy mondig szeretni foglak.-kérdeztem.



-Igen ,de jó hallani.-mosolyodott el.



Ajkait az enyémekre tapasztotta.Elösször lányan aztán erősebben.Megint elkezdtt égni a szám.



Kivántam.Egy pillanatra ajkaink ketté váltak.Levettem a kis szürke mellényt rolla.Maj ajkait kerestel.Felemel majd az ágy felé vitt.Én automatikusan a dereka köré csavartam a lábim.



A bluzom alá nyut és simogatni kezdet gyengéden,nagyon gyengéden.Lettet az ágyra.Levette magáról az iged.Én meg elámultam izmos kocka hasán.De nem nagyon volt időm ámulni mert rám feküdt és ajkai az egyémet kereste.Mikor megéreztem erős férfiasságát kényesen felnyögtem.A bluzomon lévő gombokat elkezte kigombolni.Mikor már a melltartomat szedte le felnézt és igy szólt:-Ha fájdalmat okozok szólj.-bolintottam.-Boldog szülinapot.-mondta és megcsókolt.Levette a melltartom majd a farmerom cibzárjához nyult. Felült rólam és egy mozdulattal leszette rólam a ganyámat.Ő is levettete a gatyáját.Maj a bigyimhoz nyult, és meszabaditott róla.Ő is levette az alsó gatyályát.Szétnyitotta a combom és megcsókolt.



Hezitált de aztán olyan hirtelen hatolt be hogy egy egyhe fájdalmat éreztem.Meglátta az arcom és aggodoan nézet.-Jól vagyok!-mondtam.Télleg jóbban vagyok amilyen hirtelen jőtt olyan gyorsan távozott a vájdalom.Lassan elkezdet mozogni.mikor végre elértem a győnyőrt felgyögtem.Bele markoltam az ágyneműbe.Ilyet még soha sem éreztem!Tőkéletes.Ránéztem.Feketén csilliogtak a szemei.Ő is elérte a győnyőrt mert belefúrta a fajét a nyakamba én mélyen lélegzet.Elaludtam.



Mikor felébredtem újra szeretkeztűnk mig elnem érjtük a gyönyört.Edward felkelt és átöltözött. Én még aludta egy kicsit.



Ruhába fisszafekudt és átölelt,azt sutogta:-Szeretlek!Bella ,szeretlek!-Ezekre a szavakra estem vissza az álmaimba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése