2009. december 24., csütörtök

7.fejezet Renée látogatása

7.fejezet Renée látogatása


-Mi?-kérdezem Charlit.

-Anyád és Phill holnap jönnek Forksba.-mondta.

-De....-kezdtem de már a saját hangomat sem hallotam.

-Anyád szeretné megnézni hogy vagy.És hogy van a jövedöbelé unokája.-fejtette ki egyszerüen.

-Nemis emlitette.Pedig majdnem minden nap hiv.-mormoltam.

-Tudod milyen!

-Igen!Sajnos tudom.-montam.

-Arra lennék kiváncsi hogy Jaket mege hivhatom.-kezdte apa-Mert ügyebár összemelegedtetek az elmult 5 honapban.

-Nem hiszem!-mondtam mint akit nem is érdekel.Jake nagyon furcsa lett mostanában.Mindig olyan hamar felkapja a vizet.-2 hét mulva vissza kell mennem az orvoshoz.-váltottam gyorsan témát.

-Igen!-váltot fel Charli arca boldoggá.-Végülis a hatodik honapban vagy,nem?-mondta.-Nem sokára jön a kis Swan.
-Kis Swan?-kérdezem.


-Gondolom még nem adtál neki nevet.

-De...adtam.-mondtam.

-Valoban?És mit?

Én igazából egy gyönyörü zöld szemű,bronzhajú kisfiura vágyok.Ép ezért ha fijú lenne EJ Charlies Cullen ....vagyis Swan lenne.Ha lány....akkor még nem igazán gondolkodtam.

-Hát...még nem tudjuk fiúe vagy lány.-mormoltam.

-Nem baj!Ha fiú milyen nevet adnál neki?-kérdezi Charli.

-EJ Charlies Swan.Vagy ...Cullen.-az utolsó szót csak suttogtam.

-Bells....Ez csodálatos név.Bár az EJ....-kezte.

-Edward Jacobom.-mondtam gyorsan.

Apa arca boldogan virult ki.

-Ez szép és jó hosszú név.!-mondta.-És ha lány.

Ezen gondolkodnom kellet.Majd beugrott a legjobb név .Fura ,de szép

-Renesmee.-suttodtam.

-Renée és...Esme összerakva?-kérdezi Charli.

-Igen!

-Szép!-dicsért Charli.
-És vissza Jakehez.-mondta.-Már meghivtam...

Ez egy kicsit megrázott.

-Akkor miért kérdezted hogy...

-Mert a te szádból akartam hallani.-mondta.-Összevesztetek.

-Nem!DEhogy is.

-Jó!De most már fekvés.Holnap fel kell készülni Renéere és....

-Tudom,tudom.-intettem le és már mentem is fel.

+
+

+

Reggel mikor felébredtem a sírástol és a sok izzatságtól,tiszta víz voltam.

Megint rosszat álmodtam...vele.Charli az északa egy csomoszor feljött.Sajnálom szegény.

Az volt az első hogy a fürdö felé vettem az irányt.Jake ma jönn.Végülis örülök.

Mikor kimentem felöltöztem majd ánynemüt cseréltem.Megfogtam a hasam mert éreztem hogy rugott egyet a kicsi.Olyan jó érzés volt.

-Drága picim alig várom hogy köztünk lény már.-suttogtam.

Olyan boldog vagyok.


-Bella!-halottam meg lentről anyám hangját.

Már itt vannak.Mennyi az idő?

-Megyek!-szóltam le.

Mikor leértem nem várt dolgot láttam.Jake ép anyámmal beszélt.

-Itt vagyok.-szóltam.

-Bells.-mondta Jake és megölelt.

-Kicsikém.Mekkora hasad van már!-mondta anya és megőlelt.

-Végülis már a 6.dik honapban van.-mondta apa.

-Igen igen.-mondta any.-Had nézzelek.Én szerintem kislány.-mondta.-Az én hasam is igy ált.Eltaláltam?

-Nem lehet tudni.-mondtam.
-Mi?-kérdezi anya és Phill egyszere.

-A doki azt mondta hogy nem lehet tudni a baba csak a popoját mutatja.-mondtam.

-Értem.

-Bella beszélhetnénk?-kérdezi Jake.


-Igen.-mondtam.-_Gyere a konyhába.-Mondtam.

Mikor a konyha felé mentünk elgondolkodtam,Mi lehett a baj?

-Bella!-kezte és én felé fordultam.-Arra gondoltam hogy mehetnénk együt moziba.Mondjuk a hétvégén.

Ez meglepet.

-Hát ...a hétvégén Mikevel és a barátaimmal mentem volna moziba.-mondtam.

Olyan bunko voltam velük hogy ezt megérdemlik.

Jake szomorúan nézet,ezért hozzátettem-De gyere te is.

-Jó.-mosolyodott el.-Na menjünk vissza.

-Ennyi?-kérdeztem.

-Ennyi.-válaszolta.

Mikor kimentünk anya igen furán méregetett minket.

-Beszélnünk kell kicsim.-mondta halálkomyoly arcal.

Bolintottam és követtem ki a nappaliba.,,Remélem nem hiszi azt hogy én...és Jake.

Köztünk nincs semmi és nem is lesz...soha.Sohasem lenne jó ha mi..együt lennénk Ő mindig az árnyékomban lenne.Mindig szeretni fogom.Jake....Ő a lageslegjobb barátom,nem több.

-Nem kertelnék kislányom.-kezdi anya.-Az a férfi ,Edward.-a nevére összerezzentem.

-Sajnálom.-mondta.-De...arra kiváncsi lennék ,...azért hagyott el mert megtudta hogy terhes vagy?-kérdezi

-Nem!-mondtam öszintén.-Ugy ismertem meg ha tudná hogy gyereket várok tőle...most melletem lenne.-suttogtam.

-Akkor?-kérdezi.-Miért nem értesited?

-Mert...-keztem.-Mert...Két okból.Az egyik,mert nem tudom hol van nem tudom elérni...semmi.-mondtam már könnyes szemekkel.-A másik ok,...nem akarom hogy kötelességből legyen velem.-szipogtam.

-Mert ..talán már nem szeret?-kérdezi anyám.Arca mindha megértö lenne.Oda jött hozzám és simogatni kezdett.-Mert amikor utoljára láttam..mozdulni sem tudott töled.

-Mielött elment felvilágositott hogy nem kellek neki.

Anyám megütközve nézet.

-Azt..azt nem hiszem!-mondta.

-Mért nem?-kérdezem.-Ott voltam vele.Halottam ahogy kimondja,kéttam a keménységet az arcán.-sirtam.-Ha Őt látom magam elött ...szerelemmel csilogó szemébe nézek.Ugy érzem meghalok..mert ez csak egy ábránd...semmi több.

-Nem lehet...hogy a te érdekedben tette?-kérdezi.-Mármint hogy érted.?

-Mi?
Mivan ha anyának igaza van?Ha Edward Jasperel valo baj miatt hagyott el?De nem!Megmondta hogy nem szeret.Egy magamfajta embert.Ő tökéletes mig én nem.


-Hát mert ugy nézet rád mint élete szerelmére.Akkor tudtam meg igazán hogy az én kislányomnak Ő a végzete.Akivel az életét le fogja élni.

-Én is...-mondtam.

-És azt is látom hogy te hogy nézel Jacobra,és Ő hogy néz rád.-mondta.
-Én nem..-keztem.

-Tudom!Ő ...a szemeiben csak szerelmet látok.-mondta.Én teljesen megiletödtem.-Te pedig tiszta barácsággal.De ez neki nem elég.!

-Anya biztos csak képzelödsz.Jake elmondta nekem hogy aszándékai tiszták.CSak barát ,és én is csakis barát.Nem tudnák neki többet nyujtani neki.

-A te szíved...-kezte.

-Csak az Ővé...Edwardé.-most egytettem ki elöször tisztán a nevét.

-Kicsim!Térjünk rá másra.-mondta.Biztos rosz volt igy látnia.

-Rendben.
-Mikorra várod a picit?Itt akarok lenni.

-Április vége,és Május eleje felé.-mondtam.-A doki nem mondtott semmi kronkrétatat.Az is lehet hogy Május vége felé.

-Értem!Akig várom hogy lássam.-mondta.

-Igen!Én is.

-Apád emlittete milyen nevet találtál ki,inkább neveket.-mondta.

-Igen.EJ és Renesmee.

-Az EJ....

-Edward Jacobom.-mondtam.-Jake megérdemli,amugy csak Edward lett volna.

-Értem.

-Nekünk holnap haza kell mennünk.Ma egy szálodában....hottelben töltjük az északát.

-Miért nem itt?-kérdeztem.

-Mert holnap korán megyünk.Ezért Port Angeliesben töltjük az északát.

-Akkor végülis...sokáig maradunk.

-Igen!-mondta mosolyaogva.

-Na gyere menjünk be.-mondta.

-Rendben.
+

+
+

Másnap reggel anyáék télleg korán mentek.Apával megleptük öket és kimentünk eléjük.Nagyon örültek neki.

Holnap moziba megyek a sráccokkal.

Jake is ott lesz.Meghivtam.Mike nem biztos hogy örülni fog.Hisz az se nagyon tetset neki hogy terhes vagyok.De megemésztette.Örült hogy Edward elment.De a baba miatt nem nagyon akart kikezdeni velem.

Legnagyobb őrőmömre.Angéla Őrült,és megkért hogy majd hagyvigyázzon rá.Jess Ő...
Na mindegy.A baba nem sokára megszületik ..és ujra motorozni fogok hogy lássam ....Őt.

A megigéző gyögyört.A férfiass tökéletességet.Az izmos testű tökéltes,bronz hajú férfit.Akinek szép méz szinű szemei vannak.És akit Őrőké szeretni Fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése